Subscribe:

Wedding Khairunnisa & Aliff

Macam best je jd pengantin..sama-sama cantik& hensem..



          Tahniah diucapkan kepada sahabatku Khairunnisa yang telah bergelar seorang isteri kepada suaminya Aliff. Semoga bahagia di dunia dan di akhirat. Orang pertama batch 2008 SMALQ yang mendirikan rumah tangga. Majlis akad nikah diadakan pada petang jumaat (11 Mei 2012) dan majlis bersanding pada 12 Mei 2012.

        Dari Gombak bermusafir seorang diri ke Usim untuk kumpulkan kawan-kawan. Maklum la..kan kovoi..hehe. Ramai tak dapat hadir disebabkan perkara yang tak dapat nak dielakkan. Yang hadir seramai 12 orang. Ramai la juga rasanya kan. Seronok betul dengan korang semua ni!!! Tak puas lagi lepak sama-sama.

Belakang: Fatimah, Najihah, Khalisah ( Junior), Khalijah,Jannah,Hidayah (saya), Suhailah, Al-Amin.
Depan: Nadzirah, Latif, Hamizan, Gharniah.














4 Comment:

Cik NY said...

sangat jeles.......................

Nurhidayah said...

aku lagi jeles!! depan mata tu..hahaha

Anonymous said...

tinggi gak aku nie..hahaha

Nurhidayah said...

aku pn tinggi gak..hehe

Post a Comment